Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su slapukų politika.
SPECIALIEJI PEDAGOGAI: atlieka pedagoginį ugdytinių vertinimą, nustato vaiko žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms; padeda specialiųjų poreikių vaikams įsisavinti ugdymo turinį ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdami į kiekvieno specialiųjų poreikių vaiko gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus; teikia metodinę pagalbą pedagogams, tėvams; šviečia įstaigos bendruomenę specialiųjų poreikių vaikų ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
LOGOPEDAI: teikia specialiąją pedagoginę pagalbą vaikams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų; įvertina vaikų kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius. Specialiosios pedagogės-logopedės Rūtos Šavirienės darbo grafikas
Naujovės specialiojo pedagogo-logopedo darbe
PSICHOLOGAS: įvertina ir padeda spręsti vaikų psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas bendradarbiaudamas su vaiko tėvais (globėjais, rūpintojais) ir auklėtojais. Taip pat vertina vaiko galias ir sunkumus, raidos ypatumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, vaiko brandumą mokytis pagal priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas. Rengia individualias rekomendacijas ugdytinio psichologinėms, asmenybės ir ugdymosi problemoms spręsti. Atsižvelgiant į ugdymo įstaigos bendruomenės poreikius, atlieka aktualius ugdymo įstaigoje psichologinius tyrimus, organizuoja psichologinį švietimą. Mokyklos-DC psichologo teikiamos paslaugos ir darbo grafikas
SOCIALINIS PEDAGOGAS: įvertina vaiko socialines problemas ir poreikius, ugdo vaikų socialinius įgūdžius; planuoja ir dalyvauja socialinės pagalbos teikimo vaikui procese, informuoja švietimo įstaigos administraciją, pedagogus, kitus specialistus apie probleminę situaciją, nepažeidžiant konfidencialumo, konsultuoja tėvus ir pedagogus socialinio ugdymo, socialinių paslaugų teikimo klausimais. Socialinės pedagogės Jolantos Grabažienės nuotolinio darbo grafikas
PAPILDOMAS UGDYMAS
MENŲ PEDAGOGAS MUZIKAI: meninio ugdymo pedagogas (muzikos) organizuoja vaikų muzikinį ugdymą. Muzikiniai užsiėmimai kiekvienai grupei vyksta 2 kartus per savaitę. Jų metu vaikai dainuoja, šoka, žaidžia muzikinius žaidimus, išbando įvairius muzikinius instrumentus. Muzikos pedagogas bendradarbiauja su įstaigos specialistais organizuojant įvairius renginius ir šventes, kartu su vaikais dalyvauja įvairiuose koncertuose, konkursuose, projektuose.
MENŲ PEDAGOGAS DAILEI: užsiėmimų metu vaikams siūlomos šios ugdomosios veiklos kryptys: piešimas įvairia technika (akvarelė, guašas ir t.t), lipdymas vašku ir moliu. Menų pedagogas kartu su vaikais puošia darželio aplinką, dalyvauja įvairiuose renginiuose, parodose, projektuose.
JUDESIO KOREKCIJOS PEDAGOGAS: veda judesio korekcijos užsiėmimus du kartus per savaitę kiekvienai grupei, kurių metu vaikai mokomi bendrųjų pratimų pagrindinių judesių, judriųjų žaidimų, lavinamos fizinės ypatybės, ugdoma saviraiška, ritmo pojūtis ir t.t. Tai įvairūs imitaciniai, siužetiniai, sportiniai, muzikiniai žaidimai, estafetės, šokiai.
ANGLŲ KALBOS PEDAGOGAS: priešmokyklinukai, lankantys ankstyvosios anglų kalbos užsiėmimus, įgyja elementarų žodyną atitinkamomis temomis, didesnes bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas, lavėja vaikų kalba ir plečiasi pasaulėžiūra. Nauja kalba vaikams pristatoma žaismingomis, aktyviomis mokymosi formomis, skatinant vaikų norą ją suprasti, išmokti ir nuolat tobulėti.